Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Úsporná jízda | přetsavba na LPG


Seřadit od:

Fanda111
Registrován: 14.09.2008
Příspěvky: 26

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 14.03.2010 21:22
Ahoj!
Zaujala me pasaz s tou ridici jednotkou. V knizce o LPG pisou neco podobneho co ty, ovsem doslova to je: "Zvlastnosti tohoto systemu je, ze ovladani vstrikovacich ventilu je v principu svereno puvodni ECU, ktera obstarava pohon na benzin, cimz odpadaji mnohdy komplikovane zasahy do elektroinstalace vozidla." vynatek z knihy jak na lpg.
Mam ted nove montovany system Stag 300. Tam je pridavna ridici jednotka na plyn. Bavil jsem se o tom i s clovekem, ktery mi to montoval. Nevi nic o vyhradni ridici jednotce jak pro benzin , tak pro plyn.
Vysmetloval to ruznymi casy vstriku, odpory, apod, Proste na plyn musi byt jina RJ. Jedinou shodu jsem nasel v upravovani mapy LPG RJ podle rezimu benzinove RJ + testy v provozu.

Docela by mne zajimalo, jak to vlastne je. Podle me je logicke, ze RJ na benzin nemuze preci ridit vstrikovani na LPG.

Pokud do toho trosku vic vidis, tak me prosim zasvet do problematiky, i kdyz uz je to jedno a v aute je to , co je. Ale zajima me to stejne.

Diky

LPGman
Registrován: 01.03.2011
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 01.03.2011 19:39
Pokud by jste chtěli více info o LPG přestavbách s řídící jednotkou, tak mne kontaktujte. Já to i přímo montuju, snažím se to dělat co nejlevněji. Pracuji kousek od Jesenice u Prahy.

LivArt
Registrován: 14.11.2010
Příspěvky: 1

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 11.03.2011 07:30
Na plyn jezdím už asi půl roku a zatím bez problému. Řešilo se tu snížení míst - u mého Mitsubishi toto nebyl problém, pořád je 5timístné. Systém mám Stag 300, žádná špička, ale zatím funguje spolehlivě. Nádrž mám místo rezervy a rezervu vozím přivázanou v kufru, takže sice mám o trochu menší kufr, ale určitě je tam víc místa, než kdyby tam byla nádrž. Ad cukání při přepnutí: Při přepnutí benzin -> plyn nic, vozidlo jede pořád hladce, při přepnutí plyn -> benzin při dostatčně plné nádrži na plyn taky nic, ale když přepne proto, že došel plyn, tak vozidlo lehce zabere, takže spíš takové zrychlení než cuknutí.

corwin_x
Registrován: 27.03.2013
Příspěvky: 3

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 17.05.2013 19:41
Pridam svuj kousek - Mondeo mk3 dvoulitr, system Prins, najeto 6000 km. Zatim bojuju s primazem ventilu, strika tam toho nejak moc, ale technik co to montoval se k tomu stavi docela rozumne (jen se taky skrabe na hlave, zere to 4x vic nez by melo a to uz je to nastavene na nejmensi davkovani - Flashlube electronic). Ted to nejak poladil pridal rele tak uvidime. Prinejhorsim se vyhodi Flashlube a da se tam primaz primo od Prinse. Jinak co se tyce vykonu, nejak ubytek vykonu nepozoruju :) Jo a jeste parkovani v podzemnich garazich - ventil na tankovani je ve vicku nadrze, samolepka neni, nepoznas ze je na LPG :)

Havlicek.Lukas
Registrován: 15.01.2010
Příspěvky: 117

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 18.05.2013 12:20
samolepka bejt musi i kdyz to mas ve visku nadrze, az ti na to PCR prijde dostanes takoveho flastra se ze budes skrabat na hlave taky

navic az pojedes na STK musis mit jak oznacene vicko tak i samolepku na oknu

stryc ma na R. Laguna original holandsky system ve vicku a uz pri prihlasovani ho urednik jebal proc nema samolepky Vykřičník Vykřičník

vena garážmistr
Registrován: 31.05.2011
Příspěvky: 3

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 19.05.2013 16:24
S těma garážema onehdá jsem sledoval v TV jakousi diskuzi.A tam bylo víceméně řečeno že by to nebyl problém pustit "plynová" auta do podzemních garážích jen by prý bylo zapotřebý aby ty garáže měli výkonnější vzduchotechniku aby tam byla větší cirkulace vzduchu ale to je prý zbytečně drahé pro provozovatele budov. Jednodušší je vjezd tam zakázat. A pokud tam vjedeš a dojde tam k nějakému problému tak bych se bál i toho že se v tom bude někdo štourat a pak můžeš mít na krku klidně obecný ohrožení a to je pak ku.... pakárna se z toho vysekat.

_______________________
jezdím s P 807a Citroen C2,jezdil jsem C.Berlingo 2.Hdi 2000, a starám se o H.Accent 1,4 16v 2006, muj virtuální domov www.xsara.cz




Nový příspěvek

© 2007 - 2024 Float.cz + IThub.cz