Kontakt
NEPŘIHLÁŠEN
Přihlásit se:
uživatel / e-mail:
heslo:

Jste-li spokojení s radou jiného uživatele v diskuzním fóru, poděkujte mu prostřednictvím kladného hodnocení. Do budoucna mu tím pomůžete k zaslouženým výhodám na Spotřeby.cz. Děkujeme.

Diskusní fórum | Dobré a špatné zkušenosti s automobily | Ford Fusion 1,4


Seřadit od:

akumak
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 40

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 18.03.2009 07:19
Po roce provozu (20 tisíc) si dovolím vyslovit subjektivní hodnocení Fusíka.
První dojem ? tužší podvozek (mizí se zátěží) a překvapivě dobré jízdní vlastnosti vzhledem k pouze 4m dlouhé a vysoké karosérii.

Přednosti :
- Rok provozu a žádná závada ? nic!
- Výborný výhled, vysoký posez, velmi snadné nastupování a vystupování díky vysokému podvozku a širokým dveřím s velkým úhlem otevření. Když nastupuji do Oktávky mám pocit, že se soukám do úzkého hrobu
- Zvýšený podvozek poskytuje dost jistoty při jízdě polňačkou. Spodek jen tak neodřeš.
- Prostorný dojem z interieru
- Zavazadlový prostor bez úprav pojme nastojato všechna 4 kompletní rezervní kola (195/15). Po sklopení zadních sedaček odveze sporák, lednici
- Posilovač je vyvážený a výborně přenáší informace o funkci přední nápravy
- Bohatá výbava v akčním provedení s motorem 1,4 (klima, el.ovládání, vyhřívání oken a zrcátek, ABS, Alu.disky, rádio)
- Motor 1,4 59kW není sice závodní žihadlo, ale nechá se sním jezdit za 6.

Co bych vylepšil :
- zespodu nezakrytý prostor motoru je zdrojem vyššího znečištění agregátů
- vývod topení na nohy je vyústěn z boku středového panelu. V mrazech se noha na plynu ?přehřívá? a druhá je chladná. Přední vývod by byl praktičtější.
- převodovka je na volnoběhu hlučnější

Celkový dojem ? jedna mínus. Porovnáním užitné hodnoty, přizpůsobivosti, spolehlivosti a funkčnosti je to asi nejlepší malý auťák, s kterým jsem jezdil. Skoro bych řekl ideální rodinný auťák za rozumné peníze.

akumak
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 40

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 14.04.2009 08:07
Ještě dovětek. Při výběru interieru není šance zvolit si podle vlastního gusta. Některé kombinace jsou "nadefinované" a v katalogu nepřesně uvedené. Navíc ke světlým potahům je předdefinován nevkusně fialový potah palubní desky a není možné to změnit. Většina Fusíků proto jezdí v klasickém černošedém interieru - pro výrobce velmi zjednodušená služba zákazníkovi.

Demon3
Registrován: 26.12.2008
Příspěvky: 43

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 17.04.2009 19:27
Fusion jsem měl na podzim taky v merku, ale moc se mi tam nelíbil ten zjevně ošizenej interiér jako černě lakovaný lesklý kovový úchyty zadních sedaček, který hned každýmu padnou do oka, absence plastového obložení zadního okna, absence nějakýho poutka na zvednutí spodní desky kufru, nedostatečný odhlučnění, nekompletní BC...
Takže jsem se následně soustředil spíš na C-Max a nakonec to kvůli výrazně lepší ceně vyhrál původní outsider - Opel Meriva. A nelituju.

martin2101
Registrován: 15.01.2010
Příspěvky: 7

Odeslat uživateli soukromou zprávu poslat zprávu
Odeslat uživateli e-mail poslat e-mail
zasláno: 17.01.2010 21:48
akumak napsal:

vývod topení na nohy je vyústěn z boku středového panelu. V mrazech se noha na plynu ?přehřívá? a druhá je chladná. Přední vývod by byl praktičtější.

To odněkud znám Velký smích

_______________________
www.ladaklub.com


Nový příspěvek

© 2007 - 2024 Float.cz + IThub.cz